Klantenservice Keukentotaalshop

Kunnen we je helpen? Je vindt hier de meeste antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij helpen je graag vrijblijvend verder. Wij zijn bereikbaar via Telefoon, Email, WhatsApp, en Facebook.

  • Bedrijfsgegevens

    Adres: (geen bezoekadres)


    Telefoon:
    BTW nummer:
    Kamer van koophandel:

    Meander 151
    6825 MB Arnhem
    Nederland

    026-3121630
    NL185312457B01
    09157577

  • Stuur ons een email

    Neem contact met ons op via het contactformulier, wij reageren z.s.m. op je bericht!

  • Openingstijden

    Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:

    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag

    09.00 - 18.00
    09.00 - 18.00
    09.00 - 18.00
    09.00 - 18.00
    09.00 - 18.00
    10.00 - 16.00

  • Betaalmogelijkheden

    iDEAL
    Bankier je bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDeal, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Betalen via iDeal wordt in Nederland verreweg het meest gebruikt.
     
    Creditcard 
    Je kunt bij ons met creditcard betalen tot een bedrag van € 2500,00 voor hogere bedragen kun je betalen via creditcard met Paypal.
     
    PayPal
    Bij ons kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Meer info? www.paypal.com
     
    Achteraf Betalen
    Voor aankoop van een Quooker, voedselrestenvermaler of inbouwapparatuur incl. montage kun je ook kiezen voor betalen achteraf, je betaalt dan aan de monteur met pin of via een iDealfactuur. De voordelen van Achteraf betalen: Geen risico's, je betaalt pas nadat er is geleverd. Gemakkelijk betalen onderweg of als je geen random reader bij je hebt. 

  • Verzendinformatie

    Verzendkosten
    Bij ons betaald u geen verzendkosten. Alle producten worden gratis verzonden.

    Bezorging van uw bestelling
    Wij verzenden met PostNL en Transmission, beide versturen een email met track&trace code, hiermee kun je de aflevering volgen zodat je weet wanneer je bestelling zal worden bezorgd. Deze email ontvang je meestal aan het begin van de avond nadat de bestelling is ingepakt en opgehaald door de bezorgdienst. Echter geeft de track & trace informatie slechts een goede indicatie en kan het daadwerkelijke aflevertijdstip afwijken.

    Bezorging van grote pakketten via Vonk&co
    Grotere pakketten zoals inbouwapparatuur zal meestal via Vonk&co worden verstuurd, je krijgt van ons bericht wanneer de levering zal plaatsvinden en vanaf de avond voor bezorging kun je online de bezorgtijd inzien via: Tracking Vonk&co

    Bij problemen of als je een vraag hebt kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  • Ruilen, Retourneren & Schade

    Artikel retourneren of ruilen? 
    Je wilt een product terugsturen? Gebruik hiervoor het onderstaand retour formulier. Na het invullen van dit formuiler ontvang je van ons instructies voor de retourzending.

    Bestelling beschadigd of incompleet geleverd?
    Wij streven altijd 100% klanttevredenheid na, helaas kan er soms iets mis gaan bij uitlevering. Meld dit z.s.m. aan ons, wij zullen er alles aan doen om snel een passende oplossing te bieden en de overlast te beperken, uiteraard betalen wij deze kosten.

    Retourkosten
    Bij een beschadigd of verkeerd geleverd artikel vergoeden wij de kosten voor de omruiling, Wil je een product zelf terugsturen dan zijn deze kosten voor eigen rekening.

    30 Dagen Zichttermijn
    Je mag altijd je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Retourgestuurde artikelen moeten ongebruikt, compleet en voor zover mogelijk in originele verpakking worden geretourneerd. Na ontvangst van de retourzending zal deze worden verwerkt en binnen 7 dagen worden terugbetaald via onze betaalprovider Mollie.

    Retourzending aanmelden
    Je kunt hieronder je retourzending aanmelden, na het versturen van dit formulier ontvang je van ons instructies m.b.t. retourneren van je bestelling.

    * Verplichte velden

  • Service & Garantie

    Op onze producten zit minimaal 1 jaar garantie, op de meeste producten wordt 2 jaar of zelfs 5 jaar garantie geboden. Wij hanteren de garantie die wordt geboden door de fabrikanten en leveranciers van de producten. Uiteraard dienen wij altijd als aanspreekpunt indien je aanspraak zou willen maken op garantie bij defecte producten. Wij zullen dan ons uiterste best doen om de aanvraag naar tevredenheid af te handelen.

  • Afhalen van uw bestelling

    Afhalen is alleen op afspraak mogelijk, neem contact met ons op voordat je bestelt. 

    Wij zijn een webwinkel en onze producten worden verzonden vanuit diverse distributiecentra in Nederland en wij hebben daarom geen centraal magazijn waar alles op voorraad ligt. Om teleurstellingen te voorkomen kan afhalen uitsluitend op afspraak, wij zorgen dan dat je bestelling compleet is en klaarstaat om te worden afgehaald.

  • Bestellen via website, email of telefoon

    Bestellen via de website
    Je voegt de artikelen toe aan de winkelwagen en gaat door naar afrekenen, daar vul je alle velden in zoals adresgegevens, emailadres en telefoonnummer. Je ziet in het scherm een samenvatting van je bestelling, de te bestellen artikelen en de prijs ervan. Als je alles hebt ingevuld en gecontroleerd, klik je op plaats bestelling en je wordt doorgeleid naar de gekozen betaalmethode. Na betaling ontvangt je direct een orderbevestiging via de email, wij verwerken je bestelling en zorgen voor uitlevering en/of montage. 

    Bestellen via email
    Je kunt je bestelling ook via de mail aan ons doorgeven. Je geeft door welke artikelen je wilt bestellen en je adresgegevens inclusief telefoonnummer en emailadres. Vervolgens maken wij een bestelling voor je aan in ons syteem en sturen hiervan altijd een bevestiging per email. Ook ontvangt je van ons een email waarin wij je vragen om akkoord te gaan met de bestelling. Na akkoord wordt de bestelling verwerkt. 

    Bestellen via telefoon
    Wij kunnen telefonisch je bestelling aannemen. Je geeft door welke artikelen je wilt bestellen en je adresgegevens inclusief telefoonnummer en emailadres. Vervolgens maken wij een bestelling voor je aan in ons syteem en sturen hiervan altijd een bevestiging per email. Ook ontvang je van ons een email waarin wij je vragen om akkoord te gaan met de bestelling. Na akkoord zal de bestelling worden verwerkt en uitgeleverd.

  • Levertijd van de producten

    De levertijd van een product staat vermeld op de productpagina en in de winkelwagen.

    De meeste producten op onze websites zijn uit voorraad leverbaar, deze producten heb je dan ook gewoon binnen 1-2 werkdagen in huis.

    Sommige producten moeten apart voor je worden besteld en hebben hierdoor een langere levertijd, dit wordt aangegeven bij het product.

    Onze voorraad wordt continu aangevuld, mocht het toch gebeuren dat een product niet leverbaar is of een langere levertijd heeft dan aangegeven, dan berichten wij je hierover en bieden je dan een alternatief of annuleren wij kosteloos je bestelling.

  • Kwaliteit van de producten

    Wij leveren uitsluitend originele merkproducten, deze zijn altijd nieuw tenzij anders aangegeven. Je mag dus verwachten dat deze producten van topkwaliteit zijn en voorzien zijn van volledige fabrieksgarantie. Je vindt bij ons geen B-keus of refurbished artikelen.

    Voor montage van bijvoorbeeld kranen, Quookers en inbouwapparatuur maken wij uitsluitend gebruik van eigen monteurs met veel ervaring zodat je aankoop vakkundig en snel zal worden gemonteerd en afgeleverd.

  • Monteur aan huis

    De Keukentotaalshop montageservice verzorgt de montage van je Quooker, Insinkerator of inbouwapparatuur. Onze montageservice bestaat uit een team van zeer gemotiveerde professionals die dagelijks in heel Nederland de montage voor onze klanten verzorgen.

    Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak, vakkundige montage en uitstekende service die verder gaat dan alleen de montage van een product.

    Na montage geeft de monteur een korte demonstratie, neemt de tijd om eventuele vragen te beantwoorden en laat altijd de werkplek netjes achter zodat je direct van je nieuwe aanwinst kunt genieten. Vragen over de montage? Bel of mail ons.

  • Klachten over onze service

    Wij hopen natuurlijk dat je een aankoop in onze shop als prettig ervaren heeft, maar ben je niet tevreden over onze dienstverlening, dan kun je ons je klacht via het contactformulier kenbaar maken. Wij zullen je klacht z.s.m. in behandeling nemen en je hiervan op de hoogte houden. Ben je niet tevreden met de afhandeling, dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie van het webshopkeurmerk.

  • Webshop keurmerk, Privacy- en Cookiebeleid

    Uw privacy
    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. Persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verkocht en worden uitsluitend aan derden ter beschikking gesteld die zijn betrokken bij het verwerken van je bestelling.

    Cookiebeleid
    Bij het gebruik van websites van Keukentotaalshop kan er informatie over je gebruik op onze websites worden verzameld, bijvoorbeeld door middel van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat met pagina’s van een website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schijf van je computer wordt opgeslagen. De cookie herkent via je browser herhaalde bezoeken aan een website.

    Weten cookies wie u bent?
    Nee! je naam, adres, leeftijd en andere persoonlijke gegevens weet een cookie niet. Alleen je voorkeuren en interesses op basis van surfgedrag worden onthouden en gebruikt voor statistieken en marketingdoeleinden.

    Waarom gebruiken websites cookies?
    Het gebruik van cookies is van groot belang voor het goed laten draaien van onze website. Zonder anonieme input van onze bezoekers hebben wij geen goed beeld van het gebruik van de website en hoe we deze kunnen verbeteren. De advertising cookie die wordt geplaatst zorgt middels een zogeheten ‘frequency cap’ dat je niet continu wordt benaderd door dezelfde advertentie.

    SSL Certificaat voor alle pagina's
    Wij hebben voor onze veiligheid en die van onze klanten onze websites beveiligd met een SSL certificaat. Dit certificaat waarborgt versleuteling van alle gegevens verzonden naar en van onze site en zorgt ervoor dat je altijd zeker weet dat je bij een authentieke webshop van keukentotaalshop winkelt en geen duplicaat van onze webwinkels.

    Algemene Voorwaarden
    Wij respecteren de regels en hanteren de Algemene voorwaarden opgesteld door Webshop keurmerk.
    Bekijk hier de algemene voorwaarden van webshop keurmerk.
    Bekijk hier ons certificaat uitgegeven door webshop keurmerk.

  • Klantenservice via WhatsApp

    Voeg 06-29297389 toe aan je contacten in je smartphone
    en neem direct contact met ons op via WhatsApp.